piątek, 11 września 2015

Sukienki od Pakuten.pl


Hej :3 
Tak jak napisałam wczoraj w poście dzisiaj wrzucam zdjęcia sukienek które jakiś czas temu zamówiłam. 
Na wstępie przepraszam za może nie idealne zdjęcia, ale musiałam na szybko robić i nie miałam za bardzo jak ogarnąć przyjaciółki do zdjęć :) 

Na przesyłkę czekałam 2 dni nie licząc weekendu. 
Sukienki przyszły dobrze zapakowane, nie mogę się do niczego przyczepić. 
Na pierwszy rzut oka stwierdziłam, że ta czarna sukienka to jakaś tandeta w porównaniu do zdjęcia na stronie i drugiej sukienki którą zamówiłam..
Ale zaraz po założeniu zmieniłam zdanie o niej. Co prawda materiał jest cieniutki ale spodziewałam się, że będzie to totalna szmatka.
Ślicznie ona wygląda z opuszczonym jak i podciągniętym rękawkiem oraz jak i do szpilek czy trampek/adidasów :)
Jeżeli chodzi o długość to jest idealna a jej rozmiar to oversize.



Co do drugiej sukienki to też się nie zawiodłam. Wszystko jest tak jak na zdjęciu.
Kolor też bardzo ładny i materiał świetny.
Tak samo pasuje jak i do szpilek ona jak i do adidasów/trampek.
Jej rozmiar tak samo oversize.






 W sumie jak za te pieniądze co dałam za nie .. czyli w sumie z przesyłką jakoś 70 zł to jestem strasznie zadowolona :) ! I chętnie kupię jeszcze od nich parę rzeczy. 
Szczerze polecam tą stronkę " www.pakuten.pl " !!! :)

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz