piątek, 4 września 2015

Pakuten.pl


Hej :) 
Wczoraj kiedy szukałam jakiejkolwiek sukienki na 18stkę kumpla na którą idę z chłopakiem, natrafiłam przez przypadek na całkiem fajną stronę z ubraniami. Strona to "pakuten.pl"
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ich strasznie niskie ceny sukienek i nie tylko. 
Dostawa też jest niedroga. 
Oczywiście przejrzałam wszystkie strony z sukienkami i skusiłam się na dwie. 
Jedna trochę sportowa, do szkoły.. a druga bardziej na wyjście, ale z tego co mi się wydaje, to że będzie cieniutka. Ale póki co, że jest ciepło na 18stkę się nada :) 
Od razu jak przyjdą mi one to wstawię tutaj zdjęcia i wszystko napiszę co do nich :) 



Tutaj macie zdjęcia ich oraz linki do nich oraz główny link do sklepu - http://www.pakuten.pl :) 

PS Macie może pomysły na prezent na 18stkę? :3

1.Sportowa, lekka sukienka, idealna do szkoły i na wyjścia ze znajomymi :)
http://pakuten.pl/sukienki/424-trapezowa-sukienka.html#/kolor-mietowy_fuksja


2. Mini czarna sukienka, z długim rękawkiem, idealna na imprezę :) 





Zastanawiałam się jeszcze nad taką, ale stwierdziłam że muszę minimalnie nad brzuszkiem popracować i będę mogła ją zamówić :)


Zastanawiałam się jeszcze nad taką, ale stwierdziłam że muszę minimalnie nad brzuszkiem popracować i będę mogła ją zamówić :)

A Wam? Która się najbardziej podoba? Piszcie w komentarzach :))

XOXO

2 komentarze:

  1. Druga jest naprawdę cudowna *.* Ale ta ostatnia też kusi ^^
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga jest przepiękna ;) Na pewno zajrzę do tego sklepu ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń