niedziela, 30 sierpnia 2015

Siwo znaczy modnie? / Gray is trendy?


Hej :) 
Od jakiegoś czasu zauważyłam modę na siwe/białe włosy. 
Dla jednych to hit dla innych przesada.
Co prawda siwe włosy mogą nam się kojarzyć ze starszymi osobami, naszymi babciami i dziadkami. 
Ale jeżeli dziewczyna idzie przez miasto z pofarbowanymi na siwo włosami to można usłyszeć, że jest "inna"/'wiedźma" itp.
Według mnie dobrze pofarbowane włosy, z domieszką koloru czarnego i białego, świetnie wyglądają. 
Sama zastanawiam się nad przefarbowaniem na taki kolorek :) 

A jak wam się podoba ta nowa moda? Bo mi strasznie :) !









XOXO

3 komentarze:

  1. mi też się bardzo podobają takie włosy, a ludzie którzy tak reagują na osoby z trochę innym stylem są dla mnie żałośni
    zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że każdy wygląda tak, jak mu się podoba, a inni nie powinni na takie osoby 'krzywo patrzeć'. Siwe włosy wyglądają świetnie, jednak wiadomym jest, że nie każdy typ urody dobrze prezentuję się w takim odcieniu. Pozdrawiam. :) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. są piękne, ale niestety kolorek trochę trudny do uzyskania,z tego co słyszałam;/
    mogłabym liczyć na wejście w linki (back to school tag), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń