środa, 9 grudnia 2015

Start dla świąt + paznokcie :) !


Hej.. :) ! 

 Znowu długo mnie nie było.. ale na prawdę mam młyn w szkole.. nie mam na nic czasu.. 
 Ale już za niedługo się to zmieni! 

Zaczął się grudzień, czas spokoju :3 Wszystko zaczyna ślicznie wyglądać poprzez światełka! 
Wszędzie światełka! Które uwielbiam. 
Na mikołajki dostałam nowy komplet i jestem zachwycona! 18m robi wrażenie w moim pokoju ;) 
Dodatkowo zapalone świeczki, magia ... 
Zaczynają się brokatowe wzroki na paznokciach, żeby bardziej można było odczuć zbliżające się coraz szybciej święta :) ! 









Lakiery których użyłam do manicure :



AVON- "twilight blue"

ESSENCE the gel- "44"

RIMMEL 60 sec - Rita Ora "203 lose your lingerie"

WIBO - odżywka regenerująca paznokcie

WIBO- Gel top coat

Zapraszam do obserwowania i komentowania ;) !
XOXO ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz