sobota, 26 września 2015

Maseczka cynamonowa na niedoskonałości.

Hej :) !
Właśnie postanowiłam sobie zrobić maseczkę cynamonową na niedoskonałości..
Muszę chwilę ją potrzymać na twarzy więc stwierdziłam, że to doskonały czas na napisanie wam o tej maseczce.

Wykonałam ją jakiś czas temu i stwierdziłam, że warto powtórzyć ten "zabieg"... bo rzeczywiście jest bardzo skuteczna i szkoda kasy na jakieś specjalne specyfiki które mają nam pomóc usunąć pryszcze.


  


Jak to zrobić ? 

Składniki:
  1. parę łyżeczek cynamonu - równie dobrze zamiast takiej ilości można użyć zaledwie szczyptę cynamonu - efekt będzie równie dobry, a sam cynamon nie będzie tak bardzo palić
  2. woda mineralna
  3. opcjonalnie zamiast wody: jogurt naturalny/maślanka/śmietana - złagodzą piekielne działanie cynamonu :)
Wykonanie:
Cynamon rozrobić z wodą bądź jogurtem/maślanką/śmietaną do półpłynnej konsystencji. Nałożyć na twarz na ok. 5 - 10 minut. Po tym czasie maseczkę spłukać ciepłą wodą, nałożyć nawilżający lub łagodzący krem.

Co się dzieje z naszą twarzą po tej maseczce? 

  • wygładza i rozjaśnia cerę
  • rozjaśnia przebarwienia skórne
     i plamki potrądzikowe
  • dokładnie oczyszcza pory i je zwęża
  • eliminuje wypryski  i zapobiega przerostowi blizn
  • odmładza ;)


    Mam nadzieję, że spodoba wam się ten pomysł na zapobieganie pryszczom.
    Piszcie w komentarzach co na ten temat sądzicie i czy już robiłyście ją kiedyś ;) !!
    XOXO 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz