poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Tatuaż. Pokazanie siebie?


Hej :) 

Tatuaż..hm...jest to wyrażenie poprzez siebie.. odpowiedni wzór i mamy chociaż w minimalnej części ukazane to jaki ktoś jest.
Coraz więcej młodych ludzi decyduje się na ten krok w swoim życiu. Każdy kto ma  tatuaż ma na swoim ciele arcydzieło. No dobra nie każdy, bo zdarzają się masakry... ale to wina źle dobranego tatuażysty, nie wiedza o jego umiejętnościach. 

Mimo, że coraz więcej ludzi na świecie jak i u nas w Polsce decyduje się na ten krok to i tak ciężko dostać z nim pracę.. czemu? Skoro kobieta może mieć krótkie włosy jak mężczyzna, a facet trochę dłuższe włosy niż przeciętny men i mogą jak i jedna i druga osoba pracować np. w korporacji.. to dlaczego osoby z tatuażami nie są brane pod uwagę? 
Jak dla mnie to wszystko jest śmieszne.. tak jak i postęp, moda i wiele innych rzeczy idzie na przód. Za parę lat co 4 a może co 3 osoba na ulicy będzie miała to małe arcydzieło na sobie.. i co? I wtedy nikt nie będzie miał pracy? 
Oby to się szybko zmieniło :) ! Bo sama za niedługo zamierzam wykonać sobie tatuaż.
Często nasuwa się też pytanie - "a co na starość" , "jak będziesz wyglądać" ? A ja sobie odpowiadam - " Będę najlepszą babcia z tatuażem i nikt mi tego nie odbierze" :) ! 
Póki co nie będę zdradzać szczegółów wyglądu :) ! Zobaczycie za jakiś czas. 

A Wy? Co sądzicie na temat robienia w tych czasach tatuaży? Macie, bądź zamierzacie może w niedalekiej przyszłości robić? 












XOXO 

8 komentarzy:

  1. Ja od zawsze chciałam mieć tatuaż! moim marzeniem jest rękaw, ale ze względu na zawód który chcę wykonywać będę zmuszona do tatuaży w mniej rzucających się miejscach!
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie marzenie, ale ja w porównaniu do Ciebie nie wiem co chce jeszcze robić :)

      Usuń
  2. Swietne zdjęcia i ciekawy post! Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/
    Czy mogłabys poklikac w linki w poście poniżej? Byłabym baaardzo wdzięczna :) Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tatuaże bardzo się podobają :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) obserwuje i licze na to samo mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tatuaże, ale sama nie jestem przekonana czy jakikolwiek pasowałby do mnie :)
    Śliczne inspiracje z tatuażami :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. mysle o tatuazu ale nie wiem wlasnie gdzie dokladnie

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć tatuaż, ale trochę boję się, że będzie bolało . Jestem na profilu straży granicznej, więc nie mogę mieć tatuażu w widocznym miejscu, a chciałabym zrobić sobie na obojczyku ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń